سال تغییرات بزرگ در St. Louis


سال تغییرات بزرگ در St. Louis

SEOیکی از آن سالها است: به طرق مختلف از اهمیت برخوردار است. برای بسیاری از شرکت های صنایع فن آوری و شبکه های اجتماعی سال 2011 یک سال رشد چشمگیری بود. این امر در بخش بزرگی صورت گرفت و نوآوریهای بیشتری Search engine optimization در تقریبا تمام زمینه های زندگی ما، از جمله ارتباطات، رسانه ها، شغل ها و خانواده ها ایجاد شد. در مقابل SEO ، شرکت های رسانه ای سنتی همچنان مبارزه خود را برای بقا در جهان از هنجارهای سریع تغییر دادند. سال 2012، سالی است که کنتراست بین توزیع رسانه های قدیمی و مدل مبتنی بر اینترنت جدید به سر می برد، با پیامدهای گسترده سیاسی و مالی.

علاوه بر تغییرات در رسانه ها، تماشای پیشرفت های تکنولوژی در زمینه تولید خلاق، توزیع و بهینه سازی در طی دوازده ماه گذشته جالب بود. فن آوری SEO هایی که بیشتر ما را تحریک می کنند، از جمله HTML5، CSS3، جاوا اسکریپت و مرورگرهای وب، آنهایی هستند که نزدیک ترین راه برای کارکرد وب را دارند.
ما در نهایت شاهد واقعی بودیم که حمایت از St. Louis برای فلش در حال کاهش است (به نفع HTML5)، به اعتقاد من، این شرکت در طولانی مدت به مفهوم واقعی تر از آن که بتواند با تولید محتوای با کیفیت بالا در بسیاری از دستگاه های مختلف این تنها به دلیل پیشرفتهای گسترده در قابلیت استفاده کلی از وب به شمار می آید زیرا کسانی که با استعداد خلاق تشویق می شوند و قادر به تولید تجربه های با SEO کیفیت بالا با استفاده از تکنولوژی های استاندارد باز هستند.
این یک زمان پیچیده است و من فکر می کنم همه چیز در حال انجام است، به طرق مختلف، در صنعت ما تاثیر می گذارد. من قصد دارم SEO بخش های بعدی را صرف صحبت در مورد برخی از گرایش های کلیدی که ما توجه و ارائه همان بینشی است که ما را به مشتریان خود ارائه زمانی که ما آنها را توصیه می کنند. به طور خاص، این گزارش برای بازاریابانی که خواهان جزئیات فنی فنی و بینش بیشتری در مورد روند اصلی تاثیر گذار بر بازاریابی دیجیتال در سال آینده هستند، مورد هدف قرار می گیرد.
ما سال آینده همه چیز را بررسی خواهیم کرد اگر من در مورد هر یک از این موارد حق دارم.

SEO صنعت بازاریابی تعاملی به طور کلی همچنان قوی رشد می کند و به دلیل نزولی اقتصادی که بر روی بسیاری از بازارهای دیگر تأثیر می گذارد، نسبتا تحت تأثیر قرار نمی گیرد. 2012 آزمون واقعی این خواهد بود. با توجه به اینکه این سال انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است، مسائل واقعی مربوط به بدهی های دولتی در ایالات متحده و اروپا و احساسات ناآرامی در مورد نحوه برخورد دولت ایالات متحده با این بحران ها St. Louis SEO بر کسب و کارهایی که همه ما خدمت می کنند، تاثیر می گذارد. موضع عمومی ما این است که به شدت سرمایه گذاری در زمینه رشد و ریسک بزرگی انجام دهیم، اما این کار را به گونه ای انجام می دهد که به شما اجازه می دهد تا با تغییرات زیادی در بازار رو به رو شوید.
گوگل همچنان به چاپ پول و پیروزی های جدی در بسیاری از جبهه های جدید از جمله، به ویژه موبایل و بازار مرورگر. فیس بوک در سال جاری در حال برگزاری است و پیش بینی می کنم یک IPO بزرگ و ارائه موفق در طولانی مدت باشد.

SEO

SEO همیشه تکامل یافته است

سال 2019، سالی است که پاندا را به ارمغان آورده است، سوالات پنهان شده از طریق SSL، سوء ظن بیشتر (هرچند توسط گوگل رد شده است که داده های Google Analytics نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی دارند، اهمیت افزایش سیگنال های اجتماعی بر رتبه بندی، تغییرات جدید در نتایج جستجوی جهانی و خیلی بیشتر.
یکی از دلایلی که ما SEO را خیلی دوست داریم در Ginza دقیقا به این دلیل است که یک صنعت است که قوانین همیشه تغییر می کنند. تیم ما در گذشته راه حل های گسترده ای را برای بسیاری از کانال های تبلیغاتی مختلف از جمله جستجو پرداخت، نمایش و موارد دیگر ایجاد کرده است، اما SEO و به علاوه بازاریابی محتوا، تا حد زیادی، کانال بازاریابی هوشمندانه ترین چالش است.
در آن یادداشت، اجتماعی به عنوان یک کانال بازاریابی، به همان اندازه چالش برانگیز و ارزشمند برای سرمایه گذاری برای بسیاری از انواع کسب و کار است. ما در بازار سرمایه شرکت می کنیم و صادقانه می گویم بسیاری از شرکت های بزرگ هنوز سعی دارند SEO را تشخیص دهند اما KPI های اجتماعی چیزهایی هستند که شرکت ها باید توجه خاصی به آنها شود.
جستجوگرها و اجتماعات دارای ویژگی های زیادی هستند: موفقیت بستگی به داشتن مقدار زیادی از محتوای با کیفیت دارد، تعامل بر نفوذ سیستم عامل های اصلی مورد نظر - گوگل و فیس بوک در این مورد - برخورد با محتوای شما و بدست آوردن نحوه ایجاد اهرم با محتوای شما کلید موفقیت طولانی مدت علاوه بر این، سیگنال در هر دو جستجوگرها و بازی های اجتماعی به خوبی از یکدیگر است، بنابراین ما شاهد 2012 به عنوان سال که در آن تلاش های جستجوگرها و بازاریابی اجتماعی واقعا شروع به همگرا. جستجو و اجتماعی برای همیشه متصل است.
اما این تکامل بیرون از SEO و اجتماعی است.

این (احتمالا) رفتن به نام بازاریابی SEO ورودی است

اصطلاح SEO خود مفید است، زیرا مقاصد خطی برای سرمایه گذاری در عملیات های SEO وجود دارد و بازار درک آنچه را که به معنای آن است، اما کلمه خود نیز نشان می دهد برخی از سایش. ما شروع به مشاهده شرایطی نظیر بازاریابی ورودی و بازاریابی محتوا داریم که جرمی بحرانی را بدست آوریم، اصطلاحاتی که شامل نه تنها جستجوگرها و بازاریابی رسانه های اجتماعی است، بلکه بسیاری از انواع دیگر بازاریابی محتوای محتوا مانند ایمیل، سایت های Q & A و ارائه.
البته بسیاری از این فعالیت های بازاریابی فردی، هیچ چیز جدیدی نیستند، اما مدیریت تمام این فعالیت ها تحت یک مجموعه ی مجزا از عملیات، یک مفهوم نسبتا جدید است، به خصوص به عنوان یک کار داخلی. در این زمینه، اصطلاح بازاریابی ورودی احتمالا بصری ترین است. به طور کلی توسط افرادی که در SEO ساخته شده اند، برای به دست آوردن مشروعیت بیشتر به عنوان کلمه ای که ما استفاده از تمام موارد فوق را شرح می دهیم، ما معتقدیم که ارتباط با SEO باید به پس زمینه محو شود. البته ما هیچگاه علیه آنها نیستیم، ما طرفداران بزرگ هستیم؛ ما همچنین به این واقعیت که هرگز سعی نکردیم علامت تجاری را به آن احترام بگذاریم). ما از رند فیشینک و SEOmoz به طور کامل از بازاریابی ورودی به عنوان وسیله ای برای توصیف این بزرگتر الهام گرفته ایم. جنبش.
توسعه مثبت در همه اینها این است که همانطور که ما شروع به تمرکز بر بازاریابی ورودی در مقابل بازاریابی بیرونی (یا پرداخت شده) میکنیم، به طور درست، بر اهمیت دستیابی به مصرف کنندگان از طریق محتوایی که برای آنها جذاب است، به هدف خود باز میگردد. بازاریابی ورودی یک مدل کاملا متفاوت از تبلیغات پرداخت شده است و مزایای طولانی مدت بیشتری را برای بسیاری از کسب و کارها SEO از نظر نام تجاری و ROI قابل اندازه گیری نشان می دهد. کدام ما را به بخش بعدی این مقاله آورده است.

اگر شما محتوا را تولید نمی کنید، شما SEO را انجام نمی دهید (یا بازاریابی ورودی)

اکثر شرکت ها هنوز محتوای کافی ندارند.
در اینجا یک تست سریع است که همه در SEO می دانند، اما یک نقطه را فراموش کرده ام که فراموش شده است.
بگو شما جدی در مورد جستجوگرها هستید نام دامنه یا URL خود را وارد کنید و سایت را وارد کنید: www.domain.com در Google. چند نتیجه انجام می دهید؟ این 100٪ دقیق نیست، اما نشانگر خشن چند صفحه Google است که در سایت شما نشان داده شده است. اکنون، برای دامنه های رقیب شما هم همین کار را بکنید. چه کسی بیشتر است؟ چه کسی در جستجوگرها برنده است؟ مطمئنا SEO همبستگی قوی الزامی براساس یک کلمه کلیدی بر اساس کلمهای وجود ندارد، اما در مجموع، سایتهایی که محتوای زیادی دارند، احتمالا به مراتب بهتر از کسانی هستند که نمیتوانند انجام دهند.
بنابراین چگونه این یک روند در یک گزارش چشم انداز مورد بحث است؟ از آنجا که برای شرکت هائی که اندازه های مختلفی در سال 2012 دارند، تاثیرگذاری SEO که به طور منظم و با حجم زیاد (هر آنچه که در متن استراتژی SEO شماست) تولید می شود. تولید محتوا برای موفقیت نه تنها در جستجوگرها، بلکه در همه بازاریابی آنلاین بسیار مهم است. این یک روند است، چرا که شرکت های بیشتری (از جمله رقابت شما) در مورد بازاریابی ورودی به عنوان جایگزینی برای تبلیغات پرداخت می آموزند و صنایع کاملا جدید در حال توسعه هستند تا به شرکت ها کمک کنند تا به طور موثر در تولید مقادیر دقیق و با کیفیت خوب تولید کنند.
این یک درس است که شرکت های تقریبا هر اندازه، از راه اندازی تا فورچون 500، می توانند به قلب برسند. واقعا درک اینکه دم دم طولی در جستجوی چه چیزی است، یک گام بزرگ در جهت درست است. در تجربه ما، شرکت هایی که واقعا با پیروزی در جستجوگرها پیروز می شوند، در SEO اینجا موفق می شوند. فرصت بسیار خام و بی رویه وجود دارد.
برای اینکه در دم طولانی موفق شوید، باید مقدار زیادی محتوا ایجاد کنید و باید یک راه مقیاس پذیر برای پیوند دادن به آن محتوا پیدا کنید. جستجوهای جدید همیشه در Google اتفاق می افتد، اما اکثر این جستجوها برای آنچه که ما عبارات طولانی مدت را در نظر می گیریم.
اگر جستجوگرها یک هدف برای شرکت شما و استراتژی محتوا برای Q1 باشد، شامل تعریف نحوه تولید صدها یا حتی هزاران قطعه محتوا جدید نمی شود، احتمالا نمی خواهید تغییرات زیادی در KPI اصلی SEO شما مشاهده کنید. این بخش سخت ترین بخش در مورد جستجوگرها باقی می ماند و این یک منطقه است که در آن اکثر عملیات جستجوگرها شرکت ها اساسا شکسته می شوند.
هنگامی که استراتژی خود را برای ایجاد محتوا مقیاس تعیین می کنید، تعیین استراتژی تقسیم بندی ترافیک شما باید اولویت بعدی شما باشد. از آنجا که، به همان اندازه که دم بلند است مهم است، نه تنها در مورد دم طولانی است. احتمالا بسیاری از اصطلاحات "سر" یا "میانجی" وجود دارد که شرکت شما SEO به طور بالقوه می تواند رتبه بندی کند، اما برای تشخیص اینکه کدام یک از این ابزارها و فرآیندهای لازم برای انجام این کار لازم است، لازم است. این موضوع جداگانه خواهد بود که ما درباره آن خواهیم نوشت.

مرورگر برنده می شود

من به خوبی گفتگوهایی را که با CTO داشتم (رئیس من در آن زمان) در یکی از کارفرمای سابقم داشتم. ما در حال فرآیند طراحی مجدد UI از محصول نرم افزاری سازمانی ما بودیم و یکی از مهندسان دیگر، استفاده از چارچوب فلکس Adobe را به عنوان چارچوب اساسی UI جدید توصیه کرد و حتی با استفاده از آن یک نمونه اولیه ساخت. مزایایی که او پیشنهاد کرد روشن بود: بسیاری از اجزای خارج از جعبه چارچوب عالی به نظر می رسیدند، ابزار توسعه جامد بود، و او اتفاق افتاد که یک متخصص از آن استفاده کند. من به نفع استفاده از آن نبودم، اما در آن زمان، نمی توانستم به خوبی توضیح دهم چرا فکر می کردم این یک ایده بد است. در واقع، آن را فقط به طور مستقیم به نظر من اشتباه بود. آنچه که من در آن زمان گفتم، چیزی شبیه آن بود: "این به این معنا نیست که برنامه های وب چه کار می کنند، شما نمی توانید منبع را مشاهده کنید، و تنها کراس پلتفرم تا آنجاست که Adobe دارای رانندگان برای دستگاه های مورد نظر است."
از منظر مدیریت، این امر در مقایسه با مزایایی که وعده داده شده بود، یک استدلال بزرگ نبود و بنابراین پروژه سبز شد. هرگز با من نشسته بود.
سریع به جلو تا سال 2012، و اگر این شرکت هنوز بر Flex متکی است، آنها از دست دادن قادر به ارائه تجربه با کیفیت در iPad و بسیاری دیگر از دستگاه های تلفن همراه در آینده به عنوان ادوبی انتقال به سمت حمایت بیشتر برای HTML5. حتی Adobe هم اکنون از HTML5 برای ساختن برنامه های سازمانی استفاده می کند.
پس نقطه نظر این چیست؟ نکته این است که، به عنوان یک توصیه کلی، هر زمان که بخواهید درباره تکنولوژی یا ابزار بفهمید که اساسا چگونه وب کار می کند، باید آن را به نفع تکنولوژی استاندارد مبتنی بر مرورگر بی اعتبار کنید. این تا چند سال گذشته به یک چالش تبدیل شد، زیرا تکنولوژی مبتنی بر مرورگر به اندازه کافی از فلش پشتیبانی نمی کرد.
با این حال، سال 2011 یک سال بزرگ برای HTML5، CSS، جاوا اسکریپت و طراحی وب پاسخگو، تمام ابزارها و تکنیک هایی بود که راه هایی برای دستیابی به تقریبا هر تجربه فراگیر، بسیار خلاق و تعاملی با استفاده از تنها تکنولوژی های باز وجود دارد.
نمونه هایی از این که حتی تکنولوژی های وب استاندارد می توانند مورد سوء استفاده قرار گیرند، وجود دارد. یکی از نمونه های اخیر که من متوجه شدم، یک شرکت (که باید بی نام خوانده شود) که یک تجربه وب سایت دوستانه اپل را به روزنامه ها ارائه می دهد. برای روزنامه ها، آن را یک مزیت قانع کننده ارائه می دهد: سایت خود را به اشتراک بگذارید، اجازه دهید این برنامه transcode محتوا و - voila - سایت شما به نظر می رسد زیبا در iPad.
... تا زمانی که کمی بر روی سایت کلیک کنید. یا یک پیوند از طریق ایمیل به آن سایت دریافت کنید و سعی کنید آن را بر روی iPad خود باز کنید. هنگامی که شما هر یک از این دو مورد را انجام می دهید، تجربه به وبسایت معمولی بازگردانده می شود، که ضعیف برای iPad طراحی شده است. حتی بدتر از آن، موتور رمزگذاری شده، یک URL کاملا جدید برای ارائه محتوای تلفن همراه و جدا کردن آن از سایت اصلی ایجاد می کند. اگر آنها تگ های کانونی را به صفحه جدید اضافه می کنند، آنگاه به طور جزئی مشکلات فوری SEO را حل می کند، اما انواع مختلفی از عوارض پیچیده ای را ایجاد می کند. اگر لینوکس اپل را به دوست خود که از یک لپتاپ استفاده می کنید چه خبر؟ با این حال هنوز نقطه شکست و نیازی به آن نیست.
بحث و تبادل نظر در مورد NYPost، یکی دیگر از نمونه های بسیار خوبی است که چگونه تفکر کوتاه مدت می تواند وب را بشکند. اگر من در iPadم هستم، خواندن یک داستان که به NYPost پیوند می دهد، و من به جای آدرس اینترنتی که روی آن کلیک کرده اید، paywall اپل را دریافت می کنم، من نمی خواهم سوئیچ متنی را نصب کنم. حتی اگر من انجام دادم، چگونه می توانم داستان را که می خواستم دوباره بخوانم پیدا کنم؟ بازگشت به سایت من در اصل بر روی کلیک کردید؟ یک جستجو در داخل برنامه انجام دهید؟
ما در حال گذر زمان زیادی هستیم که چگونه محتوای ایجاد شده و توزیع می شود و برای صاحبان سایت دشوار است. همواره وسوسه ای برای سرمایه گذاری در فناوری هایی که وعده ی یک میانبر را دارند، وجود دارد. به طور کلی توصیه ما این است که از آنها اجتناب کنیم. از پروکودرها دور شوید، درخواستهای نصب برنامه از لینک ها، و هر چیزی که اساسا باعث اختلال کارکرد وب میشود، هدایت می شود. مرورگر در حال برنده شدن است تیمی را طراحی کنید که بداند چگونه وب کار می کند و در هر کاری که انجام می دهید را در بر می گیرد. این شما را در سمت برنده قرار خواهد داد.

طراحی وب پاسخگو

یکی از واضح ترین نمونه های سال گذشته پیروزی مرورگر، ظهور طراحی وب پاسخگو است. طراحی وب پاسخگو آن را قطعا کامل نیست، اما این حالت هنر را به سمت جلو حرکت می دهد که بسیار ارزشمند است برای درک زمان. طراحی پاسخگو، رویکرد بالغ تر در این زمان است که اجازه می دهد یک ناشر با استفاده از یک نشانی اینترنتی، محتوایی را ارائه دهد که برای نمایش اکثر دستگاه های اصلی (از جمله رایانه ها / نوت بوک ها، قرص ها و تلفن های هوشمند) نمایش داده می شود.
نمونه های بسیاری در وب وجود دارد، اما یکی از ساده ترین تظاهرات، طراحی برجسته BostonGlobe است، شاید به این دلیل که سایت های خبری چنین الزامات نمایش پیچیده ای دارند. گذر زمان (اگر قبل از طراحی پاسخگو را دیده اید) تغییر اندازه مرورگر وب. همانطور که به اندازه صفحه نمایش گوشی هوشمند نزدیک می شوید، متوجه خواهید شد که کلیه عناصر به طور کلی بر روی صفحات کوچک نمایش داده می شوند، همانطور که روی صفحه نمایش بزرگ نمایش داده می شوند. بدون اینکه بیش از حد فنی شود، از طریق طراحی وب پاسخگو امکان پذیر است.

بازاریابی SEO محتوا یک اصطلاح دیگر است که برای تغییر تاکید دور از جستجوگرها به یک رویکرد گسترده تر، محتوا جهت دستیابی به مشتریان جدید استفاده می شود. احتمالا ساده ترین راه این است که Content Marketing را تحت عنوان بازاریابی ورودی در نظر بگیریم زیرا بازاریابی ورودی بیش از صرف ایجاد و بازاریابی محتوا است. در نهایت، یک ترم سوم، بهینه سازی محتوا، همان چیزی است که من اخیرا به عنوان چند ماه قبل برای توصیف این پیشرفت کلی استفاده کردم اما از آنجایی که بهینه سازی محتوا را بعنوان بخشی از بازاریابی محتوا انجام داده ام و به طور خاص مجموعه ای از مواردی است که شما برای اطمینان از محتویاتی که به اندازه کافی صرف کرده اید، تولید واقعا کشف می شود. این شامل همه چیز را از بهینه سازی صفحه بهینه سازی برای SEO، OpenGraph و SEO بهینه سازی برای فیس بوک، صفحه فرود بهینه سازی و بیشتر.

تصویب طراحی وب پاسخگو و طراحی مفهومی مرتبط با اولین موبایل، به طرز چشمگیری بوسیله ظهور بسیاری از چارچوب های جدید HTML5 و CSS کمک می شود. این چارچوب ها اغلب چارچوب های boilerplate نامیده می شوند، زیرا آنها نقطه شروع آسان برای توسعه دهندگان وب را با اغلب زیرساخت های محتوا مهم در جای خود قرار می دهند، به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با اضافه کردن محتوای خود و سفارشی کردن طراحی بصری تمرکز کنند.
برخی از این چارچوبها، مانند 320 و بالاتر، کاملا کم هستند، و تمرکز صرفا بر توسعه دهندگان اجازه طراحی طرحهای پاسخگویی را با مضرات کوچک (به علاوه ویژگیهای اضافی) می دهند. دیگران، مانند بنیاد Zurb، مجموعه کاملتری از چارچوب طراحی پاسخگو را به همراه یک مجموعه کامل از عناصر رابط کاربر و ابزارهای پوسته فراهم می کنند.
تمام این چارچوب ها تنها در حدود 12 تا 18 ماه پیش یا در حین کودکی نبودند و ما انتظار داریم سال 2012 حتی یک سال بزرگتر از نوآوری در این زمینه باشد. ما همچنین انتظار داریم توسعه دهندگان نرم افزارهای وب، ناشران و طراحان شروع به استفاده از ابزارهای طراحی پاسخگویی در حوزه های مختلف کنند. در حقیقت، اگر قرار بود بوت استرپ یک کسب و کار جدید در این زمان، احتمالا به عنوان یک آژانس طراحی و توسعه متمرکز بود به طور خاص در ایجاد CMS و سایت های تجارت الکترونیک مبتنی بر وب پاسخگو و طراحی اولین تلفن همراه. شرکت ها در طول این 2-3 سال آینده هزینه زیادی در این زمینه صرف خواهند کرد.
اما comScore می گوید برنامه ها برنده هستند؟

من فقط چند بخش آخر را با موفقیت پیروزی در مرورگر و تکنولوژی های باز باز کرده ام. با این حال، comScore داده هایی را نشان می دهد که نشان می دهد استفاده از برنامه های تلفن همراه بالاتر از استفاده از مرورگر موبایل است. این بدیهی است که استفاده از دسکتاپ و نوت بوک را به حساب نمی آورد. این نیز در استفاده از دستگاه iOS عامل اصلی نیست، اما به نظر من، یک سوراخ خسته کننده اما اجتناب ناپذیر است، اما به دلایل متعددی به این معنی است که استفاده از برنامه های تلفن همراه بالاتر است. فکر کنید در مورد انواع مختلف فعالیت هایی نظیر جستجوی نقشه ها و مسیرها، جستجو برای رستوران ها، انجام ایمیل، شبکه های اجتماعی، و غیره. واضح است که همه این فعالیت ها در برنامه های فردی نسبت به مرورگر آسان تر است. انتظار ندارم که به زودی در هر زمان تغییر کند.

ا توجه به ابزارهایی که توسط طراحی وب پاسخگو ارائه شده است، توسعه دهندگان سایت در حال حاضر از گزینه های بسیار بیشتری نسبت به سال قبل استفاده می کنند تا از پرداخت هزینه و بدون هیچ مشکلی برای توسعه برنامه های خاص دستگاه برای انواع مختلف محتوا و حتی برنامه ها اجتناب کنند. انتظار میرود که برنامه های تلفن همراه به مراتب بیشتر به عنوان برنامه های کاربردی به عنوان برنامه های کاربردی وب به عنوان برنامه های کاربردی وب به عنوان یک یا دو سال ارائه شود.
حتی اگر من کاملا بی پایه هستم، ما در حال مشاهده برنامه های بیشتر، به خصوص برنامه های شبکه های اجتماعی، استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت در برنامه های بومی خود را با استفاده از UIWebView و WebView. توسعه دهندگان انگیزه بیشتری نسبت به گذشته دارند تا مهارت هایی را که شامل تکنولوژی های مبتنی بر استاندارد و مبتنی بر استاندارد هستند، ایجاد کند.

جستجو بین المللی و جستجوگرها SEO

چیزی که ما تصور می کردیم خیلی زود اتفاق می افتد، اما این امر در واقع شناخت رو به رشد این چالش ها و فرصت ها در بین SEO های بین المللی است. بخشی از آن احتمالا تنها مسیری است که جهانی شدن را متحول می کند، اما هیچ سؤالی وجود ندارد که این موضوع به موضوع داغ تبدیل SEO شده است. در طی دوازده ماه گذشته، بسیاری از مشتریان ما علاقه مند به ایجاد ساختار بین المللی جستجوگرها یا سرمایه گذاری منابع برای انجام این کار هستند.

بازار St. Louis Search Engine Optimisation

SEO پیش بینی بازاریابی تعاملی ایالات متحده St. Louis به تازگی به روز شده در ایالات متحده آمریکا بازاریابی پیش بینی بازاریابی توسط SEO قطعا ارزش خواندن. آنها آمار مربوطه و پیش بینی های رشد را برای 4 تا 5 سال آینده در زمینه جستجوگرها، بازاریابی رسانه های اجتماعی، نمایشگاه ها و صنایع بازاریابی جستجو پرداخت می کنند. به طور خاص علاقه مند به ما در Ginzametrics، برآورد جستجو و بازاریابی رسانه های St. Louis است. براساس تحقیقات و برآوردهای خودمان، ما به طور کلی SEO با برآوردهای خود فورستر موافقیم.
Contact Professional SEO Help in St. Louis https://aviationwebdesign.net/st-louis-seo/

بازارهای بین المللی SEO که ما بیشتر از مشتریان می شنویم مشتریان هستند:

اروپا
ژاپن - به طور سنتی قوی و بازار دوم بزرگ برای بسیاری از شرکت ها. علاقه رشد می کند.
برزیل
روسیه
چین، اما دشوار است، مثل همیشه برای خارجی ها بدون حضور فیزیکی
هندوستان
کشور کره
تایوان
تایلند
ویتنام
اندونزی

مطمئنا بسیاری از افراد دیگر هستند، اما این مواردی است که ما بیشتر درباره آنها می شنویم.
چالش ها در جستجوگرها بین المللی

من خوش شانس بودم که در سال 2006 در زمینه ساختن تکنولوژی های خودکار برای کمک به شرکت های بزرگ FMCG، شرکت های فن آوری و تجارت الکترونیک، موفق به کسب تجربه بسیار اولیه در این زمینه گردیدند. این سازمان ها، کمپین های تبلیغاتی را که صدها وب سایت را در ده ها کشور در سراسر جهان اداره می کردند، مدیریت کردند. من از بسیاری از مشکلات در تلاش برای مدیریت اهداف نام تجاری و درآمد متمرکز در بازارهای مختلف با تیم های تیم های داخلی و آژانس، بهترین روش های مختلف در هر بازار، مسائل مربوط به محلی سازی و ترجمه، مسائل مربوط به سیستم مدیریت محتوا، داده های نادرست به علت سیستم ها حسابداری محلی گزارش مبتنی بر IP و حسابداری بیشتر نیست.
چیز جالب این است که در پنج سال گذشته این چالش ها اساسا یکسان باقی مانده است و شرکت های بسیار کمتری برای مقابله با آنها آماده هستند. به نظر من، سال 2012، یک سال طول خواهد کشید، که شرکت های بیشتری این فرصت را در جستجوگرهای جهانی به رسمیت می شناسند و برنامه های خود را برای حل این چالش ها شروع می کنند.
پلاگین بی شرمانه: یکی از دلایلی که ما Ginzametrics را ساختیم، چالش های جستجوگر بین المللی است.
بستر های نرم افزاری فناوری
بازار فناوری SEO

برای صنعت قدیمی به عنوان SEO (تقریبا 15 سال، توسط برخی از شمارش)، بازار تکنولوژی هنوز هم نسبتا مختلط و نابالغ است. تنها چند سالی است که ما ابزارهای مدیریت SEO با کیفیت بالا از قبیل SEOmoz، Raven Tools، BrightEdge، Conductor و (اگرچه ما بی اعتقاد) Ginzametrics در بازار ظاهر می شود. اگر به درآمد کلی این شرکت ها (و بقیه صنعت در مجموع) نگاه کنید، ما سالانه 100-200 میلیون دلار صحبت می کنیم. (Forrester تخمین می زند 211 دلار در سال 2012). تقریبا تمام استانداردها این هنوز یک بازار نسبتا کوچک است، به خصوص اگر در مقایسه با حجم کل صنعت جستجوگرها به طور کلی، که در سال 2012 تقریبا 2. 2 میلیارد دلار باشد.

با توجه به گزارش SEO همان، اندازه بازار تکنولوژی SEO حدود 640 میلیون دلار در سال 2016 خواهد بود. من فکر می کنم که بازار پس از آن به طور قابل توجهی تغییر خواهد کرد به طوری که این تعداد نمی تواند خواندن دقیق از شکل بازار به خاطر بخش زیر، فناوری مدیریت اجتماعی.
فناوری مدیریت اجتماعی

در گزارش Forrester، فناوری مدیریت اجتماعی دارای منحنی رشد مشابه، هرچند اندک استوارتر، به تکنولوژی SEO است. بازار فعلی در سال 2012 به مبلغ 389 میلیون دلار می رسد و تا سال 2016 به 970 میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

چیزهایی که در سال 2016 وجود دارد، دسته بندی های جداگانه برای فناوری های جستجوگرها و مدیریت رسانه های اجتماعی وجود ندارد. SEO بدون رسانه های اجتماعی وجود نخواهد داشت و رسانه های اجتماعی که اهمیت بهینه سازی محتوا را در نظر نمی گیرند نیز بی اهمیت می باشند. من موافقم که تا سال 2016 بازار تقریبا 1.5 تا 2 دلار برآورد می شود، اگر نه بزرگتر.

نوشته شده توسط مدیر | رپورتاژ آگهی
| next page | next page